Соціально орієнтований електронний гардероб користувача - Shmobler

Социально-ориентированный электронный гардероб пользователя - Shmobler

Ключеві слова
Інформаційні та комунікаційні технології

Опис
Shmobler – система, що вдало об’єднує у собі соціальну мережу, сервіс надання рекомендації, щодо одягу та магазинів по продажі одягу.
Користувач системи має власний електронний гардероб, який може заповнювати речами наявними у системі або створювати нові речі. На основі речей, які він додав до гардеробу, йому надаються рекомендації, щодо того, з чим та як модно поєднувати одяг та поради про оновлення гардеробу.
Також користувач має галерею луків (лук - фотографія, що акцентує на зовнішньому стилі).
Можна переглядати, коментувати, “лайкати” галерею луків та гардероби інших користувачів. Це надає можливість почерпнути стиль інших користувачів та донести до них свій.
Окрім того користувач отримує новини про всі цікаві модні новинки.

Новизна інновації:
Поєднання у одній системі можливостей та переваг соціальної мережі, електронного гардеробу та галереї луків задля забезпечення користувачів можливістю обмінюватися новинами та своїми здобутками саме в сфері одягу та стилю.
Також Shmobler надає поради про новий одяг не лише на основі вподобань користувача, а також оцінюючи його фізичні дані та тенденції моди в світі. Інші системи рекомендації не надають.
Також очевидною перевагою є те, що користувачу пропонується використати свій профіль з вже існуючої соціальної мережі, а не заповнювати новий. Зокрема, авторизувавшись у нашій системі з профілем Вконтакте або Facebook користувач отримує свій профіль, яким можна повноцінно користуватись. Необхідно буде лише наповнювати унікальні дані, які пропонує Shmobler - додавати в віртуальну шафу одяг, створювати луки з фотографій (як тих, що вже були завантажені в соціальній мережі, так і нові), створювати листи бажань, та вільно використовувати всі інші додаткові функції, які надає сервіс.

Опис проблеми:
Є велика кількість користувачів, які хочуть покращити чи знайти новий стиль, проте немає сервісу, який дозволить їм це легко зробити.
Немає інших систем, які надають рекомендації, щодо одягу.
Але основним є бажання ділитись враженнями, своїми ідеями та результатами своєї роботи щодо підбору чи створення одягу, унікального стилю.

Стадія розробки:
Моделювання або інші абстрактні оцінки

Потенційні споживачі, ринки:
Основні користувачі - це молоді люди, які цікавляться модою.
Shmobler орієнтований на користувачів із різних країн.